Sunday, April 27, 2008

WEEKEND YG BUSY

Alhamdulillah, syukur....., this weekend sambutan jelly kelapa semakin mencanak. abis semua stok yg ada. sample pun abis smua. ada ejen2 yg tak dpt stok. nak buat byk2 takut demand kurang, tak nak simpan stok lama2, nanti tak fresh. Akhirnya, aku pun tak dpt stok, ingatkan nak bukak kat stadium malawati (ada forum perdana ust hassan ali & co). tu la namanya rezki.

dari smlm (sabtu), nak on pc pun tak dan, disebabkan memenuhi permintaan jelly. sale drp ejen smua amat memberangsangkan. madnor, adam, yani, az, zila, along, kak long keramat, ewan, akim - respect kat korang. disebabkan korang dah support biznes jelly kelapa, lepas ni aku janji utk tak akan hampakan order korang. berapa mau, pazti aku akan siapkan ontime, insyaallah.

buat "mamamuda", timakasih bersusah payah suh abang beli utk merasa jelly kelapa yg aku buat, aku baca forum mamamuda, rasa terharu pun ada, rasa sebak pun ada. nnt kalau mamamuda turun kat kedai aku, tepon dulu, aku nak banje mamamuda makan jelly, caya lah!

salam perkenalan "aya6174", duk kat mana? kalau kat area shah alam, senang skit nak bg rasa jelly kelapa ni. aku pasti jelly kelapa ni akan dpt memenuhi permintaan kawasan yg lebih besar dlm sikit masa lagi. insyaallah kita akan improve delivery utk cater lebih ramai org.

No comments: