Thursday, May 29, 2008

"new image" - 1st step to go further


Alhamdulillah... selepas menerokai pasaran Lembah Klang (walau belum teroka habis lg), sy telah memulakan langkah ke arah pengkomersilan Jelly Kelapa. Label yang blh dilihat di dalam gambar di atas adalah dlm proses percetakan lagi. Kami akan memastikan proses pengkomersilan ini tidak akan menaikkan kos production dgn drastik, langkah2 kawalan akan diperketatkan. Kami akan memastikan margin keuntungan para pengedar tidak akan menurun. selepas ini bila anda semua melihat label jelly kelapa yg berwarna hijau & cun ini, tau lah korang semua inilah produk jelly kelapa sy.

Untuk makluman, proses manaik taraf image jelly kelapa ini adalah disebabkan terdapat beberapa organisasi besar (spt hotel & supermarket) yg mula berminat & telah memulakan rundingan utk mendapatkan produk ini. mintak2 semua berjalan dgn lancar...... amin.

2 comments:

Unknown said...

cantik sticker tu!mana tempah atau buat sendiri..kawan saya tengah carik sticker mcm tu tapi kalau boleh yg siap ada bar code..boleh tolong tak?

Banter Fx Sdn Bhd said...

elo mywin, aku blh tolong. aku ada co. printing & advertising. stakat nak print label blh je. ko bg full spec & aku calculate price utk ko. bgtau brapa color, material, qty etc. paper call je phn aku 0163771577