Sunday, May 4, 2008

TIADA JALAN MUDAH KE PUNCAK

Salam smua,

dah masuk 4 hari aku tak menulis kat blog ni, rindu rasanya nak menulis. sepanjang 4 hari aku terlalu sibuk dgn production jelly kelapa & delivery. alhamdulillah, di kesempatan ini aku nak berterima kasih secara personal kepada sahabat2 yg terus memberi sokongan kepada bisnez yg aku jalankan sekarang.

buat cikgu nik, terikasih kerana percaya dgn produk yg aku keluarkan, walaupun kita tak pernah jumpa & cikgu tak pernah mencuba macamana rasa jelly kelapa ni - namun kepercayaan yang diberikan amat di sanjung tinggi. teret la team cikgu, dlm masa 3 jam je jelly yg aku anta dah nak abis. kalau event smp ptg sure licin. next time kita jual lagi bila ada event2 yg macamni.

azmi_tshirt & 1305, respect la kat korang. sanggup mengharungi hiway yg mahal tol nya utk sampai kat r&r, nasib baik ada lagi stok kat situ. kalau la tak ada, macamana ye. kalau aku jadi korang sure dah ngamok2. nnt bila ada rezki & umur panjang, kita jumpa & borak2, insyallah.

buat smua pengedar2, terimakasih atas support selama ni & harap trus support smp bila2. caya la kat korang sume.

buat bini aku yag trus menemani aku masa buat jelly (kdg2 trus smp pagi) - "love you so much"

No comments: