Wednesday, May 7, 2008

Sahabat Forum Bicara Jutawan

"Subhanallah..... batu pun tau bersujud,
betapa besar kekuasaanNya"


Salam semua,

Ramai sahabat2 baru yg aku jumpa thru Bicara Jutawan forum. Aku yakin sahabat2 yg baik, yang berjiwa besar, bersemangat tinggi dan berfikiran positif akan membawa aku trus menuju ke alam jaya yang aku idamkan selama ini. Alam di mana aku mampu berdiri di atas kaki sendiri, mampu memimpin rakan2 baik ku ke arah satu hidup yang penuh erti, mampu mentafsirkan erti 'keikhlasan sejati' dlm segala sumbangan di dalam perjuangan mengejar dunia hakiki. Itulah yang aku cari dalam setiap langkahku. Aku pasti, ia akan jadi sebuah realiti buat kita semua , insyaallah.

Bukan hanya kekayaan akan memberi erti kebahagiaan, kekayaan & wang ringgit hanya akan menjadi satu penyampai/kenderaan untuk kita mencapai bahagia yang hakiki. Bahagia dunia & akhirat, insyaallah.

Terima kasih sekali lagi buat sahabat2 BJ atas teguran, nasihat, pandangan, sokongan & masa yang korang luangkan untuk ku di alam cyber ini.

bye

No comments: